If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
като добавиш и огромния радиус на завой, има усещане за танк в градско.
След такова изказване разбирам, че не си карал 156? Защото 159 завива доста повече, макар че съм доста раздвоен - хем ми харесва, че завива, хем ми липсва късата рейка на 156 .
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана exAlfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Не съм съгласен с колегата. Колата е много тежка (особено с 4х4) за малкия дизел според мен. Дори с 2.4, като добавиш и огромния радиус на завой, има усещане за танк в градско. В извънградко обаче тези недостатъци се превръщат в плюсове - караш с 200 на завой на магистралата и нямаш грижи
Другото си е субективно, но до ден днешен аз не виждам по-добър дизайн в сегмента...
ахахахах, нищо не каза. аз нямам грам проблем с завиването в градски условия, натоварен трафик, тесни улици. не говори глупости
колега, колата е екстра с деца. вратите се отварят по§ти на 90 градуса. багажника е екстра. моя събира количката, проходилката и багаж доста без грам грижи. отзад не е най-широкото но се събира детско столче във всичките си модификации, седнало, легнало, обратно. както и 2ма души с нормално телосложение + детското столче.
Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, 20V, 200hp NO EGR/DPF/flappers
Здравейте,бъдещи колеги.Реших да си взема нова кола и мечтата ми беше 159. Преди да тръгна по трудния път да си избирам,реших да хвърля едно око на форума и да прочета малко,обаче то какъв форум,вие ме вкарахте в МАТРИЦАТА бе .Имам чувството,че сте на панаир,една свястна приказка за колата няма,всичко е мерене на знаете какво.Въпроса ми е следния,плюсове и минуси, навийте ме да си я купя, както е казал Ричард Хаманд- Трябва да обичаме "Алфа" защото такъв е законът.
Благодаря предварително!
Ако ти е мечта си я вземи, няма какво да чакаш някой да те убеждава.
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана exAlfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
ахахахах, нищо не каза. аз нямам грам проблем с завиването в градски условия, натоварен трафик, тесни улици. не говори глупости
Може мойта да е най-куцата 59-ка, обаче на мене обратен завой на дж. баучер едвам ми се получава, а ако има един ред паркирали коли само от едната страна - забрави тотално. При всички положения, за мене това не е перфектната кола за градско...извън града и е чара - 210 кончета + 4х4 + завои + добри гуми = кеф
Не съм съгласен с колегата. Колата е много тежка (особено с 4х4) за малкия дизел според мен. Дори с 2.4, като добавиш и огромния радиус на завой, има усещане за танк в градско. В извънградко обаче тези недостатъци се превръщат в плюсове - караш с 200 на завой на магистралата и нямаш грижи
Другото си е субективно, но до ден днешен аз не виждам по-добър дизайн в сегмента...
4х4 не знам да има с 1.9. 1530кг за такава кола е по-скоро нормално, а с 2,4 мотора става още 100-тина кг отгоре, което вече не е много готино за разхода(а и разликата в конете става танто за кукуригу) Ако се спре човек на големият дизел, 4х4 и комби става + 200кг, което си е едно семейство.. Радиусът на завой е по-малък от на 156.
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
4х4 не знам да има с 1.9. 1530кг за такава кола е по-скоро нормално, а с 2,4 мотора става още 100-тина кг отгоре, което вече не е много готино за разхода(а и разликата в конете става танто за кукуригу) Ако се спре човек на големият дизел, 4х4 и комби става + 200кг, което си е едно семейство.. Радиусът на завой е по-малък от на 156.
Отново от личен опит от последните някокло дена - радиусът на Great Wall H6 е по-малък. Лично тествано на обратен който правя поне веднъж седмично с алфата.
Сегашната ми кола е Mitsubishi ирадиусът на завой е като на тролей,така че алфата ще ми дойде като мини купър.
---------- Post added at 22:15 ---------- Previous post was at 22:06 ----------
Някой знае ли кога излиза наследник на 159? Май беше тази година ако не се лъжа.Цената ако не е космическа мога да се паркирам на нея.Все пак веднъж се живее нали.
Сегашната ми кола е Mitsubishi ирадиусът на завой е като на тролей,така че алфата ще ми дойде като мини купър.
---------- Post added at 22:15 ---------- Previous post was at 22:06 ----------
Някой знае ли кога излиза наследник на 159? Май беше тази година ако не се лъжа.Цената ако не е космическа мога да се паркирам на нея.Все пак веднъж се живее нали.
Ако си търсиш кола в диапазона от 8 до 80 000 може да изчакаш Джулия-та.
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Колега, винаги взимай колата, която ти е присърце. Намери си читав екземпляр и си ти. Поддържай си колата както трябва и няма да имаш проблеми. А иначе за двигателя... Ако не те бъркат 1-2 литра отгоре си вземи 2,4
sigpicAlfa Romeo 159 2.4 JTDm 210 hp , no dpf & egr
Колега, като собственик от почти година на автомобила, естествено най-важното е да вземеш запазен екземпляр.
Като цяло, според мен плюсовете са:
+ автомобил със стабилно пътно поведение (с гуми 17,18 или 19), с 16-ки има леко колебание в завоите
+ уникална външа визия и добър интериор
+ задоволителен вървеж (поне за мен) - при мен мотора е 1.9 с чип - общо около 190 к.с.
+ достатъчно голям багажик за семейно комби
+сравнително здрав екземляр от към мотор и окачване
+ много добър разход - при мен е 5.8 ( с климатроник извънградско) и малко високичък за в града - около 10-10.5
+ Повечето екземпляри си имат достатъчно много глезотийки, които да ти доставят допълнително удоволствие при шофиране - напр. хил холдер, издухване на стъклата, парктроници, навигация, мулти волан и пр.
Естествено, си има и недостатъци:
- при новозакупен автомобил ( дизел) си е почти задължително да се премахме ДПФ и затапване на ЕГР, за да не се създават последващи драми
- поради скапаният дизел в БГ, не е изключено да се появят драми с дюзите ( но това е валидно и при останалите марки)
- доста муден двигател при потегляне - първа му е голяма мъка
- скъпи носачи по окчаването ( но пък има опция за рециклиране, на цена около 100 лв., при цени около 350 -400 лв. нов).
- автомобила вози малко твърдо и стегнато, особено с 18-ки и нископрофилни гуми. За мен това е ок, но има хора които това не им харесва.
Аз на моята навъртях вече 30 хил. км. -сменял съм консумативи само - масла, филтри, ремъци с ролки, термостат и се га е време за накладки и дискове ( Колата вече е на 180 хил. км. , закупена от колега от форума). Хората са казали, че Алфа се купува със сърце, не с разум. Ако модела ти е на сърце ( както беше и все още е при мен), и намериш запазен екземпляр, съм сигурен, че ще бъдещ щастлив от придобивката.
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm, SW, Lancia Delta II 1,6
".... 150 На превала Ляв 5 и веднага Десен 5! спирай, че си ебало майката за Ляв 2 на скок !!!ХОРАТА... "
ахахахах, нищо не каза. аз нямам грам проблем с завиването в градски условия, натоварен трафик, тесни улици. не говори глупости
колега, колата е екстра с деца. вратите се отварят по§ти на 90 градуса. багажника е екстра. моя събира количката, проходилката и багаж доста без грам грижи. отзад не е най-широкото но се събира детско столче във всичките си модификации, седнало, легнало, обратно. както и 2ма души с нормално телосложение + детското столче.
Може мойта да е най-куцата 59-ка, обаче на мене обратен завой на дж. баучер едвам ми се получава, а ако има един ред паркирали коли само от едната страна - забрави тотално. При всички положения, за мене това не е перфектната кола за градско...извън града и е чара - 210 кончета + 4х4 + завои + добри гуми = кеф
Dedepene, ти все пак имаш Q4+ 2.4, нормално е да е по-неманеврена от "обикновена" 159...
Comment